,

انتخاب لئوناردو دی کاپریو به عنوان سفیر برند خودرو BYD

لئوناردو دی کاپریو سفیر برند BYD - کاربا

بازیگر برنده جایزه اسکار و فعال محیط زیست لئوناردو دی کاپریو در حال حاضر به عنوان سفیر برند برای سازنده ماشین الکتریکی چینی BYD Auto انتخاب شد. بر طبق گفته Sixth Tone، این بازیگر در جهت ارتقا و افزایش فروش خودروهای الکتریکی BYD در سال ۲۰۱۷ کمک خواهد کرد، با یک دستور عمل مشابه با پروژه ای که لئوناردو دی کاپریو در سال گذشته بر عهده داشت، زمانی که او تیم مخصوص به خود را برای نسخه پکن قهرمانیFIA Formula E تشکیل داده بود.

لئوناردو دی کاپریو ستاره محبوب سینما بیان کرده که در سرتاسر دنیا مردم متوجه شدند که ماشین هایی با سوخت فسیلی ناکارآمد هستند و یک تهدید بزرگ برای این سیاره محسوب می شوند. من بسیار خوشحالم که به این جنبش پیوستم تا تعداد خودروهای پاک در جاده های چین و خارج از آن را افزایش دهیم.

یک گزارش از وب سایت EV Sales بیان کرده که بین ماه های ژانویه و اکتبر امسال، BYD بیش از ۸۴۰۰۰ دستگاه خودرو فروخته است که به طور قابل توجهی بیش از تسلا با فروش ۵۸۰۰۰ نسخه می باشد. با اینحال در چین، بیش از ۹۸% از خودروهای الکتریکی در حال حاضر توسط کمپانی های داخلی تولید می شوند ولی BYD درباره خودروسازان الکتریکی آمریکایی کمی نگران است. همچنین بر اساس بیانات انجمن تولید کنندگان خودرو چین، یک افزایش سالانه ۸۲.۲% از فروش خودروهای الکتریکی یا تقریبا ۳۳۷۰۰۰ نسخه در ۱۰ ماهه ی اول سال ۲۰۱۶ وجود داشته است.

افزون بر این، چین به عنوان بزرگترین تولید کننده گازهای گلخانه ای نسبت به سایر کشورها از این پروژه استقبال خواهد کرد و ماشین های الکتریکی هر روزه محبوب و محبوب تر می شوند. با این وجود، دولت حتی کمک هزینه ای به مقدار ۹۰۰۰۰ یوان (۱۳۰۰۰ دلار) برای تشویق به استفاده از خودروهای الکتریکی نیز پیشنهاد می دهد.

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *